سبزبنا

سبزبنا

مختصص باشیم
سبزبنا

سبزبنا

مختصص باشیم

آموزش نرم افزار

  

شرکت TraySoft محصولی عرضه کرده است با نام PhoneTray Dialup که توسط آن کاربر میتواند Online باقی بماند بدون اینکه تماسهای مهمی که به او میشود را از دست بدهد به عبارت دیگر اصول کار برنامه به گونه ایست که وقتی شما Online هستید وشخصی با تلفن شما تماس میگیرد  , PhoneTray Dialup  توسط یک Popup  که در بالای Systray  ویندوز ظاهر میشود (بخش راستی TaskBar ) و به شما اطلاع میدهد که برای مثال فلان شماره هم اکنون در حال تماس با شما میباشد!! ویژگی فوق العاده و بسیار مهم دیگر این نرم افزار این است که در آن صفحه ی Popup بالا آمده شماره ی شخص تماس گیرنده رو هم به کاربر نشان میدهد تا تا او با اطلاع کامل یکی از 3 گزینه ای را که نرم افزار در اختیارش قرار میدهد یعنی باقی ماندن به همان صورت Online و جواب ندادن به تماس و یا قطع ارتباط با اینترنت و پاسخ به تماس تلفنی و یا حتی باقی نگاه داشتن اتصال و جواب دادن به تلفن و سپس بازگشت دوباره به اینترنت را انتخاب کنید(که البته ویژگی آخر در صورتی است که ISP کاربر این توانایی را پشتیبانی کند) را انتخاب کند.PhoneTray Dialup برای انجام کار خودش به بهترین وجه به 3 چیز ساده نیاز دارد:

1. داشتن یک مودم از نوع V.92 برای اتصال به اینترنت(اکثر مودم های جدید این سیستم را دارا هستند و تفاوت قیمت محسوسی با مودم های نوع V.90 نیز ندارند)
2. مجهز بودن تلفن به سیتسم انتظار تماس توسط مخابرات (همون 2 خطه بودن که با تلفن های دیجیتال بیسیم خود ما نیز میتوانیم با فشردن دکمه ی
* و سپس 48 و سرآخر # خط تلفن خود را به حالت انتظار تماس در بیاوریم!)
3. خط تلفن دیجیتال با توانایی پشتیبانی
CallerID و همچنین مودمی با توانایی پشتیبانی این سیستم
 
PhoneTray Dialup قادره که شماره ی شخص تماس گیرنده رو هم برای شما بخونه چون ممکنه شما سر سیستم نباشد و یا حواستان به صفحه ی مونیتور نباشد ولی باید نرم افزار Text-To-Speech در سیستم نصب باشد تا بتواند شماره شخص تماس گیرنده و یا نام آن شخص را برای شما بخواند!! بلی نام شخص را چون شما توسط این نرم افزار قادر هستید دفترچه تلفنی مجازی برای خود بسازید و تمام شماره های مورد نیازتون رو در آن وارد کنید. هنگام تماس نرم افزار فورا به دفترچه تلفن سر میزند و اگر شماره تماس گیرنده در آنجا موجود بود نام آن شخص را برای شما میخواند!. دارا بودن انواع Ring Tone برای صدای زنگ از ویژگیهای جالب توجه  دیگر این نرم افزار میباشد که در حدود 20 عدد آهنگ مختلف در حافظه داراست و شما میتونین از هر فایل صوتی که بخواند به جای صدای زنگ استفاده کنید حتی صدای ضبط شده خود شما!
ویژگی دیگر و بی همتای این نرم افزار در
Block کردن شماره تماسهای مزاحم است یعنی اگر شما دوست ندارید شماره ای برای شما تماس بگیرد ان شماره را با این نرم افزار میدهید و این برنامه پس از اجازه ی به صدا در آمدن زنگ تلفن منزل را نمیدهد و فورا از تماس آن شخص جلوگیری به عمل می آورد ! قادر به ضبط تمامی تماس ی گرفته شده میباشد و یک History کامل (شامل زمان تماس وشماره ی تماس و تاریخ و...) را برای ما ایجاد مینماید . ویژگی جالب و مفید دیگر نرم افزار توانایی تبدیل شدن به تلفن آن است که از خود برنامه هم میشود به عنوان تلفن استفاده کرد و به تماسهای ورودی پاسخ داد( فقط با داشتن Headset و تنظیم اون). برای دیدن لیستی از ویژگیهای جزیی ترPhoneTray Dialup به بخش English  سایت هم سری بزنید.
این نرم افزار کوچک و منحصر به فرد رو میتوانید از اینجا:
دانلود کنید نسخه ی 2.11 رو با حجم 0.9 مگابایت


سفارش تایپ                                          سفارش ترجمه