سبزبنا

مختصص باشیم

سبزبنا

مختصص باشیم

استراتژی های بازاریابی در شرایط بحران

استراتژی های بازاریابی در شرایط بحران

استراتژی های بازاریابی در شرایط بحران 

مفهوم بحران می تواند به معنای انحراف از وضعیت تعادل عمومی رابطه سازمان با محیط یا تعریفی از خصوصیت محیطی باشد که سازمان مجبور است به صورت مستمر از آن آگاهی داشته باشد

تایپایران - مرکز تخصصی تایپ

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد